Film och sjukling :P

Så igår var jag då och såg Inglourious Basterds med Evelina och Ellen.. haha.. den va typ as bra .. men lite för mycket blod för min smak egentligen.

Kanske ska ta dagen från början. Jo det var så här att i torsdags så kände jag att jag började få ont i halsen, inte kul, och sen i går hade det utvecklats till att jag då knappt kunde svälja så mamma förbjöd mig att gå till skolan, alltså var jag hemma hale dagen.. i torsdags hade vi då bokat biljetter till den här filmen och jag ville såklart se den och som tur va mådde jag mycket bättre på kvällen hade typ ingen halsont alls :D muy bien :D så vi var då och såg den här sjuka filmen med Brad Pitt i en utav huvudrollerna :P.. sjukt nice :D

Vill bara påpeka att i dag mår jag mycket bättre även om jag nu har blivit förkyld i stället och måste snyta mig hela tiden :(

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0