2 feb 2010

Så sitter man här och tittar HIMYM och skrattar.. xD.. har varit i skolan i dag.. har haft tre lektioner.. alla va lika tråkiga xD.. blubb.. sitter här och snackar med en skön människa.. xD.. oh.. btw har fixa firefow nu.. och mitt tema är Taylor (som jacob).. hehe .. xD.. så nice.. Vill också gratulera Frida som har fått conditional från två universitet och tre "program" grattis grattis :)

Har väldigt städat i mitt rum fortfarande... känns ganska skönt.. det är bara bordet det ligger en massa saker på.. men det är typ skol bööcker som jag måste ha hemma.. palla bära med mig dom när jag inte behöver dem xD

Blubb bara 91 dagar akvar tills exams.. oh no.. not good :S:S.. ångest.. Sen studenten lite fter.. hade kolla innan på hur många gadar de va dit men kommer inte ihåg de just nu xD

Ohh well.. nu ska jag se om jag kan plugga lite .. :P

/L

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0