Så..

.. nu ska jag skriva om London.. tar en paus i mitt uppsats skrivande för att berätta om min och fridas härliga resa (kommer utelämna vissa saker som Frida pratar om hela tiden). Så men vi åkte dit i tisdags och kom fram till hotellet efter en väldigt lång tåg/tunnelbane resa phu.. sen när vi lämnat väskorna på hotellet stack vi till camden, som btw var amazing, det var sjukt.. inte som jag tänkt mig men absolut inte sämre :D där gick vi runt köpte sjukt god pasta och jag hittade en affär som jag älskade men den har inte pris på något :S.. i alla fall så åkte vi därifrån till primark för att kolla runt och seom vi hittade något till dagen där på då vi skulle dit och verkligen shoppa :P

Vi kom tillbaka till hotellet checkade in och gick till vårt rum.. som var 6 kvadratmeter.. haha ..vi kunde bara öppna en väska i taget.. eller vi kunde ha öppnat båda men då fick vi sitta på sängen.. :P Vi sov där.. kallt och varmt.. hmm.. elementet var lite cp :P Sen dagen där på hade vi vår shopping dag.. för till primark.. hanlade ganska mycket för ca 50 pund och frida för ca 100 pund.. det är sjukt billigt :O Set efter det gick vi ut på oxford street och storsade där.. så fint när allting är julpyntat (även om enligt min mening det är en månad förtidigt) i alla fall så gick vi in på Harrods (det dyra varuhuset) för jag behövde gå på toa (A) villket också resulterade i att vi hittade jätte goda muffins (men min glasyr är godare  :P ) haha.. sen åkte vi hem för att lämpa av allting.. :P

Nästa dag mer shopping.. och vi gick till hyde park :).. jag fick sen Peter pan statyn som jag har velat se ett tag.. och vi gick i säkert 3 timmar där.. vi gick lite vilse och lite fel :P.. haha.. Den här kvällen gick vi också på bio och såg A Christmas Carol... sjukt bra.. vi såg den i 3D och det är rekomenderat.. fast jag upptäckte att jag är ganska lättskrämd xD.. hahah

På fredagen hade vi inte så mycket kvar att göra så vi gick till imperial war museum och sen åkte vi till the parliament fast vi såg inte så mycket eftersom det spöregnade. Efter det åkte vi tillbaka till camden eftersom frida hade sett ett par converse som hon ville ha :D

Lördag hemresedag.. vi hittade vår hotell värd på golvet vi receptionen (där han sov) när vi skulle checka ut xD.. frida "skrek" på honom.. ja jag tänkte inte göra de.. haha tänkte bara lägga kortet och gå xD.. haha


Så.. har säkert glömt lite och tagit det i fel ordning eller något.. men detta är vår London resa :D:D:D

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0