Skolan !?

Sitter i skolan och har tråkigt, har snott Andreas dator för att inte ha det längre.. Andreas påstod att jag inte hade tråkigt.. jag vet inte om jag håller med honom xD och tydligen så är han allvetande också.  Haha.. ja i alla fall så hoppas jag att Frida är nöjd nu när jag äntligen skriver ett inlägg.. det var ganska längesen.. har dock inget kull att säga eller att lägga upp.. Andreas sitter bredvid mej och fjantar sig med Gabby och Sebastian.. haha det är ganska kul.. Andreas drar en massa din mamma skämt som inte är kul.. blö på det.. Sebastian vill ha Marinas dator för att han vill kolla ngt men hon vill inte lämna den till honom.. mohahaha

Källaren är IBs häng ställe.. fast IB1 or och PDPare borde inte vara tillåtna för det förstör bara.. det sitter i vägen, står i vägen, pratar jätte högt.. flyttar inte på sig, och dem luktar!!!!! (den sista var Andreas)

Åsikter
Namn: Andy

Du är för rolig du Lotta ^^

Lovar att jag ska kommentera mer på din blogg o läsa den med xD

puss

2009-11-09 @ 00:10:52
Blogg: http://zaxaz.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0