AHHHHHHHHHHHHH

Så.. jag har inte gjort så mkt i dag.. har pluggat matte (Y).. och sen haft en svenska lektion med tips inför pluggande till exams.. (som är om mindre än två veckor..ahhhhhhhhhhh).. som va bra.. iaf.. inget som jag inte tänkt på dock.. eller ja ..lite kanske.. men jag hade tänkt lära mig namnen och läsa böckerna igen :P.. så ja de viktigaste iaf :P

Oh well.. nevositeten har inte kommit än.. jag brukar dock bli nervös typ dagen innan och samma dag så ja ..den kommer.. don't worry xD haha

Så de jag ska göra nu.. är att plugga kör teori och sen spela marimba.. och sen hem och plugga mer körteori.. måste kunna de nu!!!... ahh..

Oh well.. jag får nog ta och börja :)

/L

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0