Nervös :S

Sitter och tittar på körslaget, är sur på mig själv för att jag mår illa och för att jag inte har gjort ngt vettigt i dag.. de får ja ta och ändra på. Har också provat min student klänning.. villket resulterade i mer ånget och träningstjejen kom fram.. nu jälvar ska de tränas.. de får bli min paus i pluggandet.. men nästa vecka ska inget annat störas av de!!! Då kommer de inte att bli bra..


Börjar oxå att bli sjukt nervös.. både pga exams, studenten och uppkörningen.. AHH.. shit jag längtar tills den 18 maj kl 12 då jävlar.. någon som vill fira med mig då :D funderar på att dricka lite champange i skolan (A) haha xD de hade varit nice :P

Men men.. börjar iaf fatta matten... BM är värre.. måste ju typ lära mig boken utantill.. och sen är de alla termer.. suck.. får lära mig dem som glosor helt enkelt!..  suck. de är bara lite mer än en vecka kvar :S:S:S:S

Hoppas att alla andra mår lite bättre än vad jag gör nu iaf <3

/L

Åsikter
Namn: Frida

Vi ska ju gå ut den 18e o dricka. det får inte smaka alkohol o de får inte va äckligt.

2010-04-24 @ 21:50:18
Blogg: http://terrifiedtoforget.blogg.se/
Namn: Lotta, svar till frida

Sant.. men jag tänkte om ngn annan ville följa med .. och fira oss xD

2010-04-24 @ 21:52:16

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0