Plugg.. fortsättning...

Sitter hemma hos Frida.. surprise.. xD.. och ja pluggar.. historia och B&M blir det i dag.. lite blandat helt enkelt :) Sitter oxå och äter en pigelin .. mmm mumsigt..

Vi hade en trevlig kväll i går med en hel del HIMYM säsong 1 :) mkt trevligt...

Plugg.. plugg.. plugg..

Nu sitter frida och säger att jag ska tabort en massa punkter.. så därför kommer jag inte att göra de :) hehe..

Känner också att jag kanske borde blogga lite oftare.. blir nog roligare då.. fast jag kan dock säga att antagligen kommer det inte att bli så då jag har mina final exams om ca 2 veckor.. skrämmande men sant :S och därför försöker jag att plugga så mkt jag kan :)

Men som jag sa i går så ska de snart komma upp en lita på favorit låtar.. den håller på att färdigställas :P

/L

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0