Hela mitt liv föll precis ihop..

Jag vet inte vad jag ska göra.. jag kan inte sova.. och jag orkar inte att en ända liten ska som man skämtar om kan bli så totalt fel.. Jag fattar om du inte tog det som ett skämt jag är ledsen.. Jag kan heller inte hjälpa att du kan lite på vassa andra mer än på mej.. för jag menar vem kan berätta min sanning bättre än jag.. tydligen finns där andra personer till det..

Jag orkar heller inte med att mitt liv ska vara komplicerat in i minsta detalj och att jag ska bli sä förbannat sur för allting just i dag.. allting bara skiter sej.. snart sitter man väl ensam som 19-åring och vet inte vad man ska göra..

Jag måste bara skriva allt detta även om jag vet att du säkert inte ser de.. jg måste få ur detta ur mitt huvud hur du intesvara på min fråga om du är mer än min kompis nu.. jag förstår att du måste tänka men jag förstår ändå inte..

Och allt detta för en liten sak jag sa på skoj.. för hade du hört de när jag sa de så hade det inte blivit så här... hade jag inte velat träffa dej på kvällen hade de inte blivit så här.. hade jag inte funnits hade de inte blivit såhär.. där har vi lösningen..jag försvinner så löser sej världens alla problem..

Allt jag vill är att prata med dej, även om jag har försökt.. men de kanske inte finns någonting som jag kan göra.. för du har redan bestämt dej.. jag vill prata med dej just för att förstå.. just för att få reda på.. Älskar du verkligen mej.. och har du gjort de.. för något jag inte förstår är när man säger jag älskar dej.. men att man måste tänka över förhållandet.. jag förstår inte.. men det är väl mycket här i världen som jag inte förstår..

Nu ska vi se har jag fått ur mej allt.. tror de kan jag somna.. nej är fortfarande jätte pigg..arrh.. vf är man så trött när man ska vara vaken och så pigg när man ska sova..

I alla fall för att avsluta så hoppas jag att du vill träffa mej på måndag som vi sa.. och att vi kan reda upp detta då.. om inte tidigare..

/L

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0