Suck

Sitter nu framför tvn.. har nästan precis kommit hem ifrån min underbara pojkvän.. eller ja.. de va väl en timme sen xD.. haha.. men men.. sitter och funderar på vad jag ska skriva i min reflections till min CAS till skolan.. hmm.. kommer att bli svårt de här .. sen ska man komma på ett sätt att presentera de.. någon som har en idé de känner för att dela med sig av (A)..


Annars har de varit  en ganska så chill dag.. började med  körlektion kl 11.. tjatning på att jag måste lyfta blicken och titta.. suck..sen bar det av till lund för lite historielektion.. ja de va väl som vanligt xD sen efter det till malmö.. och där skulle man hitta.. hade dock varit bätte om en viss person sagt va skolan låg haha... oh well jag hittade till slut.. sen hem till pojken för en mys stund då vi inte kan ses resten av veckan :(

Nu ska jag återgå till reflections och tvn xD

/L

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0