19/12-09

Hej allihopa (frida)
Har inte skrivit på länge.. men som vanligt har jag ett litet djur på min axel som tjatar (frida). Så nu ska jag se om jag har något att skriva... Har iallafall varit ute i dag.. och för er som inte vet så är det ungefär 2 dm snö utenför vårt hus.. så hmm.. jag man blev ju lite blöt och bilen sladdade lite hehe.. de va kul.. har oxå fått en studentpresent.. eller jag har inte fått den än xD de va nice :)..

Och för alla er fotbolls intresserade så har Barca vunnit ännu en titel.. denna gången VM för klubb lag :P så nu har de väl vunnit allt som går att vinna, på samma år !!!.. det är stort.. det har ingen annan gjort :)

Sitter och tänker på allt jag måste göra under lovet, och undrar också om mina revision guides kommer komma fram nästa vecka.. jag menar med all denna snö så xD

Men iallafall så snart är det julafton.. suck.. kommer bli lika kul som vanliget... not... julen är alltid lika tråkig.. ala bara ohh.. jag ska göra det och det.. och det med min familj.. och så sitter jag och tänker på hut lite jag kommer göra.. om nu ens farmor kommer hit.. annars kan vi skita i allt.. kanske blir det lite kalle anka iaf..

Ska nu sluta skriva och återgå till PotC och Facebook... So long

/L

Åsikter
Namn: Frida

Använd Google!!!!!!!!!!

2009-12-19 @ 21:47:27
Blogg: http://terrifiedtoforget.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0