Lund + snö = kallt + roligt

Har varit i lund i dag (har också varit hos tandläkaren men de vill jag inte prata om) jag linda och boll har varit och åkt skridskor.. det va längesen.. men de va sjukt kul :D. Sen stannade jag och linda kvar i lund (när boll hade fixat sina sista julklappar) och fikade på espresso house, sen letade vi också juklappar men så klart hittade jag inte de jag skulle ha så de får bli att cykla (gå) till city gross i morgon och köpa det sista :P.. Med i slutet på lund vistelsen så börjar de snö.. sjukt mycket.. och de snöar in innanför halsduken.. inte kul :( men när man kommer hem till värmen och sätter sig vid dator och kollar sin mail så blir man glad.. för vad har man får.. jo två underbara julkort från Frida.. det är sjukt snygga och en av dem kommer här:





Snygg va :O:)..
Hihi.. men nu ska jag lägga upp den andra bilden :)


Åsikter
Namn: Frida

Sexigt!

2009-12-23 @ 15:53:32
Blogg: http://terrifiedtoforget.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0