Onsdag.. inget jag tycker om

Nu sitter jag här efter en dag med: Tandläkarbesök, två onödiga lektioner i skolan, marimba och en massa saker som gör mig arg.

Tandläkarbesöket gick väl bra, måste bara laga en tand första gången så de blir väl nervöst. Efter det tar man bussen till skolan en timme för tidigt har svenska där vi är fyra personer som gör oral commentary haha vilket skämt säger jag bara.. kommer inte att klara det xD. Sen har vi engelska där jag får skriva en uppsats som jag ska lämna in på fredag, joy, sen är min skol dag slut. Sticker hem sätter mig vid datorn och tänker göra lite läxa men eftersom jag har så himla ont i huvudet så tar jag och sover en liten stund i stället. Vid kvart över fem sticker jag till marimban med en påse chips till allt, mycket uppskattat :) efter marimban där vi satt och snackade i en timme och en kvart och sen spelade lite så kommer jag hem och börjar på min extended essay och inser snart att de känns inte lönt, har ingen anning om vad jag ska göra eftersom jag inte kommit speciellt långt och jag ska lämna in den på fredag. suck

Just nu sitter jag framför dator + tv, idol är slut och jag ska snart sova, jag är också väldigt: stressad, arg, ledsen och irriterad allt detta på mig själv. Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv, jag tar inget på seriöst och jag måste ta tag i mitt liv annars kommer jag sluta som städerska.


Oh well... ska nog ta och borsta tänderna nu.. och sen sova.. god natt <3

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0