Lov

Sitter här och har tråkigt.. kollar på 2½ men..nästan hela lovet har gått och jag har inte gjort ett skit.. suck.. blir att plugga satan i helgen..Oh wells... spenderade natten hos min underbara pojkvän :).. myspys.. vi såg Shutter island innan de och gud va konstig de va..slutet va helt sjukt.. när de nslutade trodde jag att de va en halvtimme kvar..så fail på den xD

Övningskörning i dag oxå... går sjukt bra.. ska börja köra avslutande nästa lektion.. sjukt nice :).. när de sen går bra så bokar jag upkörning och teori :P.. så nu skaj ga plugga teori och skolarbete.. oh wells.. :D.. de går :P

Inte mkt mer att säga just nu.. ska snart snacka med min kusin om lördag :P.. vi ska se melo i Malmö :D.. hihih..

/L

Åsikter

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0