Princess and the frog

Sitter och pratar med en trevligt människa på sms (A).. hehe.. har kollat på Princess and the frog i dag med Ellen.. den va super bra.. men lite predictable.. sen såg vi melodifestivalen.. de bästa låtarna gick vidare.. men de va egentligen bara Salems låt som va bra.. :P haha.. och nu sitter jag och kolla på Shall we dance för jag har inget bättre för mig.. tänker oxå på om de är värt att gå upp så man är klar till tio för att åka pulka.. hmm.. we'll see :P

Nu sitter jag och drömmer mig i väg.. till en massa varma ställen.. är väldigt trött på snön :(.. Blö... oh wells god natt..

/L

Åsikter
Namn: sophie

lotta, vet du vad ? :P jag hittade dig på boglovin! awesome! så du vet vem din nya prenumerant är :P så nu får du uppdatera satan i gatan ;)

2010-02-11 @ 12:11:41
Blogg: http://iheartfashion.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Namn:
Remember Me?

E-mail: (visas inte)

Blogg:

Tankar:

Trackback
RSS 2.0